Wyszukiwarka

„TAŃCOWAŁA IGŁA Z NITKĄ”

2018-06-14
Powiększ zdjęcie

13 czerwca 2018 r. uczniowie z naszej szkoły reprezentowali nasza społeczność w XIV Przeglądzie Tanecznym „Tańcowała igła z nitką 2018” w Miejskim Ośrodku Kultury „Chemik” w Kędzierzynie – Koźlu.

Nasze dzieciaki zaprezentowały humorystyczny taniec do muzyki
z sitcomu „Świat według Kiepskich”. Widownia była rozbawiona. Szkołę reprezentowali:

Wiktoria Juszczak, kl. 7

Dawid Tłuczykont, kl. 7

Emilia Tłuczykont, kl. 6

Anna Kaluza, kl. 5

Melania Tłuczykont, kl. 5

Jessica Barteczko, kl. 5

Natalia Pakosz, kl. 5

Oskar Pawlik, kl. 5

Czytaj więcej o: „TAŃCOWAŁA IGŁA Z NITKĄ”

WYCIECZKA KL. 4 DO GŁUCHOŁAZ

2018-06-14
Powiększ zdjęcie

W dniach 4-5 czerwca 2018 r., klasa 4 wyjechała na wycieczkę do Głuchołaz. Pogoda dopisała!

Pierwszego dnia po rozlokowaniu w pokojach i zapoznaniu się z uroczym koziołkiem z gospodarstwa, rozpoczęliśmy naszą przygodę. Na początek była nauka gry na bębnach. Poza samym graniem, były też afrykańskie śpiewy i tance. Wszystko okraszone niezwykłymi opowieściami z czarnego lądu. Nie mieliśmy chwili wytchnienia. Tuż po skończonej grze pan Rafał zafundował nam bieg po 314 schodach. Po tym wszystkim obiad był wspaniałym czasem odpoczynku, ale nie na długo. Zaraz po nim ruszyliśmy w miasto, aby odwiedzić rynek, no i przy okazji zjeść.....troszeczkę lodów;-).  Kiedy wracaliśmy przy miejscu ogniskowym czekał na nas przewodnik, który snuł niesamowite historie o poszukiwaczach złota. Nie chcieliśmy być gorsi, więc razem wyruszyliśmy w góry. Można powiedzieć, że gorączka złota nami owładnęła. Było cudownie, tym bardziej, że każdy z nas wrócił z garścią drogocennego kruszcu.  To jednak nie był koniec wrażeń. Mieliśmy 10 minut na odpoczynek i już staliśmy przed ośrodkiem, dzieliliśmy się na grupy, by wyruszyć na grę terenową. Zagadki, zadania, praca w zespole sprawiły, że poczuliśmy ducha rywalizacji. Wszyscy jednak byliśmy zwycięzcami, bo świetnie i zgodnie się bawiliśmy. Po kolacji czekała na nas animatorka, która zamierzała nas „wykończyć” podczas tańców integracyjnych. Prawie jej się udało, chodź stwierdziła, że jesteśmy twardą grupą. Po chwili na wieczorną toaletę, wszyscy razem spotkaliśmy się, by snuć w ciemnym pokoju przy latarce niesamowite historie. Po tak ekscytującym dniu smacznie zasnęliśmy.